YHS_9747

Kennismaking en rondleiding

Deze site en onze schoolgids geven je alvast veel info over CBS Herwijnen. Maar tijdens een bezoek met je kind leren jullie onze school pas echt kennen!

Kennismaken

Als een peuter ongeveer 2,5-3 jaar is, gaan de meeste ouders op zoek naar een fijne basisschool. Samen met je kind ben je van harte welkom voor een kennismaking op onze school. Directeur Theo Jeninga luistert goed naar wat je over je kind vertelt en legt uit wat onze school je kind te bieden heeft.

Sfeer proeven

Omdat onze school in actie de beste indruk geeft van hoe het hier gaat, leidt meester Theo Jeninga of een leerling jullie rond. Als je de sfeer hebt geproefd, kun je een goede keuze maken. Jullie zijn van harte welkom op CBS Herwijnen!

Afspraak maken

Maak bijtijds een afspraak voor een kennismakingsgesprek. Aanmelden kan het hele jaar door.